Казначейство

Впровадження зручної та ефективної системи, яка контролюватиме вихідні та вхідні оплати компанії

З якими проблемами стикаються компанії за відсутності системи казначейства

Кейс компанії “Девелоперська компанія”

   

До АудитСофт звернулася компанія, яка зіткнулася з частою проблемою – недостатньо організована система погодження платежів. Процес організації погодження тривав дуже довго і міг містити некоректно заповнені дані про заявки на платежі. Ми виправили цю ситуацію. Як?

До: весь процес узгодження вихідних оплат організовувався через електронну пошту та телефонний зв’язок. Компанія зіткнулася з потребою узгодження зростаючої кількості операцій вихідних платежів. Збільшилася кількість осіб, задіяних у прийнятті рішень. Ситуація вимагала систематизації сценаріїв прийняття рішень щодо оплати.

 

Мета: впровадження зручної та ефективної системи, яка контролюватиме вихідні та вхідні оплати компанії “Девелоперська компанія”.

Після

  1. З’явилася єдина система ініціації платежів; тепер співробітники мають набір вхідних даних, які потрібно заповнити.
  2. Весь процес комунікації за погодженням платежів став простіше і зрозуміліше — більше немає повторно ініційованих платежів.
  3. Комунікація стала зручнішою як для компанії “Девелоперська компанія”, так і для її партнерів; взаємодія з системою управління платежами стала можливою в таких інтерфейсах “Телеграм”, “Пошта”, “BAS ERP”. Кожен користувач може вибрати найбільш підходящий для себе варіант.

Цифри, які скажуть самі за себе:

  • на 99% скоротилася кількість повторних заявок на витрату коштів підприємства;
  • погодження заявок тепер триває не 8, а 2 робочі дні.

Вас зацікавило казначейство?

Наші фахівці із задоволенням дадуть відповідь на Ваші запитання.

Для цього просто залиште нам заявку

;