Розробка бюджетної моделі та регламентів бюджетування

Розробка бюджетної моделі та регламентів бюджетування

Компанія «АудитСофт» надає клієнтам комплексні послуги та сервіси для комплексного
вирішення завдань автоматизації підприємств

Консалтингова підтримка

Консультації на вибір програмного забезпечення є невід’ємною складовою під час створення чи модернізації інформаційної системи для підприємства. Наша компанія надає послуги зі створення документації порівняння наявних на ринку рішень та підбору оптимального рішення для підприємства, виходячи з поставлених завдань. Ця послуга включає вивчення всіх вимог замовника до інформаційної структури підприємства.

Оскільки рішення на платформі “BAS: Підприємство” можуть бути застосовані до різних об’єктів автоматизації, то розібратися самостійно підприємству у рішеннях з метою вибору оптимального для вирішення своїх бізнес завдань вкрай важко.

Також при поетапній автоматизації підприємства є можливість функціонування одночасно кількох систем пов’язаних між собою.
В результаті наведених вище факторів ми отримаємо необхідність періодичного аудиту програмних комплексів на предмет:

  • оптимізації побудови системи;
  • якості даних системи;
  • відповідності бізнес-процесів підприємства процесам
    у системі обліку, планування, управління складською логістикою, управління відносинами з клієнтами.

Періодичне виконання зазначених вище процесів може дозволити суттєво оптимізувати витрати підприємства на утримання ІТ-структури у середньостроковій та довгостроковій перспективі.

Оскільки будь-яке підприємство постійно перебуває в процесі пошуку оптимального поєднання витрачених ресурсів до отриманих вигод від діяльності, витратою цього процесу стає бізнес-процес підприємства, що швидко змінюється, і в таких умовах експлуатації абсолютно обов’язково потрібно піддавати аудиту поточну систему обліку на предмет відповідності бізнес-процесам підприємства і облікової системи Також аудиту піддаються окремі складові кожного бізнес-процесу, документи, довідники, звіти щодо повноти зберігання в них даних.

 

Управління виробництвом

Сучасне підприємство трубує передові технології ведення обліку. Процес виробництва є одним із найскладніших процесів на будь-якому з підприємств. І цей процес потребує оперативного контролю. Для вирішення такого роду завдань автоматизації обліку ми пропонуємо для використання наступні рішення: BAS ERP. Програма містить все необхідне для автоматизації бухгалтерського та податкового обліку, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в організації. Бухгалтерський та податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.

Передбачено набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані щодо залишків, оборотів рахунків та проводок у різних розрізах, при цьому є можливість налаштувати угруповання, відбір та сортування, що виводяться у звіт.

Основні інновації рішення:

  • оптимізації побудови системи;
  • якості даних системи;
  • відповідності бізнес-процесів підприємства процесам у системі обліку, планування, управління складською логістикою, управління відносинами з клієнтами.

Взаємини з клієнтами

У продукті реалізовано управління процесами продаж: регламентація етапів процесу, контроль виконання процесу, аналіз. З метою управління процесами продажів застосовується механізм бізнес-процесів, який автоматично відстежує маршрут процесу та формує завдання виконавцям. Крім цього, реалізовано спрощений режим управління процесом продажу з “ручним” переміщенням за етапами. Допускаються різні види процесів із різним складом етапів. Підтримується зберігання допоміжних документів – регламентів, інструкцій, шаблонів документів тощо, необхідні під час відпрацювання процесу. Система накопичує статистику по виконуваних процесах, дозволяє розраховувати можливість доведення наявного потенціалу продажів до успішного результату (“воронка продажів”) і проводити аналіз «вузьких місць» процесів.

Вас зацікавила консалтингова підтримка бізнесу?

Наші фахівці з радістю дадуть відповідь на ваші запитання.

Для цього достатньо залишити нам заявку

;