Управлінський облік підприємства

Система, що дозволяє приймати управлінські рішення на основі актуальних та достовірних даних. Система управлінського обліку забезпечує підготовку даних, достатніх для аналізу.

З якими проблемами стикаються компанії за відсутності системи управлінського обліку підприємства

Кейс компанії “Національний дистриб’ютор непродовольчих товарів”

  В АудитСофт звернулася компанія «Національний дистриб’ютор непродовольчих товарів», яка зіткнулася із потребою створення ефективної системи управлінської звітності. Для Клієнта це означало можливість точного прогнозування, підготовки бюджету компанії у стислі терміни, швидкого аналізу результатів та відхилень від плану. У майбутньому це дозволило б менеджменту компанії приймати правильні управлінські рішення. Як ми з цим упоралися?

До: вся система управлінського обліку велася з використанням інструменту аналізу даних у MS Excel та облікової системи “1С. Підприємство 77”.

Мета: створити систему, яка дозволяє приймати управлінські рішення на основі актуальних та достовірних даних. Майбутня система управлінського обліку повинна забезпечувати підготовку даних, достатніх для аналізу. Цього має бути достатньо для виявлення точок зростання та неефективності операційної діяльності.

Після

  1. Створили систему прогнозування діяльності компанії “Національний дистриб’ютор непродовольчих товарів”. Будується вона на основі статистичних даних та стратегічних планів менеджменту.
  2. Бюджетний процес відбувається виходячи з функціональних бюджетів підрозділів із чітко визначеними термінами підготовки бюджетів.
  3. Збалансований грошовий потік.
  4. Регулярні щотижневі, щомісячні, щоквартальні наради менеджменту забезпечені точними та оцифрованими значеннями результатів та їх відхилень від планових значень.
  5. З впровадженою системою став можливим аналіз відхилень від плану та побудова системи мотивації на основі досягнення планових цілей. На даний момент компанія “Національний дистриб’ютор непродовольчих товарів” на ранніх стадіях виявляє неефективні центри доходів, напрямів діяльності, сегментів клієнтів та видів продукції.
  6. Аналіз ефективності використання активів, що дозволяє менеджменту приймати рішення щодо вищої ефективності цих активів.
  7. Розрахунок бюджету, доходів та витрат став набагато простіше та детальніше.

Цифри, які скажуть самі за себе:

  • на 34% скоротилося неефективне використання запасів;
  • на 12% збільшився продаж завдяки якісному наданню запасів;
  • у 100% випадків дотримуються умови договорів щодо оплат;
  • скоротилася на 302 одиниці неефективні SKU з асортименту.

Вас зацікавив управлінський облік підприємства?

Наші фахівці із задоволенням дадуть відповідь на Ваші запитання.

Для цього просто залиште нам заявку

;